Späť

Najčastejšie otázky našich zákazníčiek.

Osobný odber

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť na jednom z viac ako 170 výdajných miest Zásilkovna.cz po celej Slovenskej republike.

14 dní na vrátenie tovaru

Objednaný tovar môžete kedykoľvek do 14 dní vrátiť a my Vám vrátime peniaze.

Už som objednala, ale chcem iný model.

Stačí, ak zásielku nevyzdvihnete do 14 dní, Zásilkovna nám ju pošle späť a vy si môžete objednať iný model.

Kde sa obuv dodávaná Leons.sk vyrába?

Obuv sa manuálne vyrába v Srbsku, v technologickej spolupráci s talianskými podiatrami

Ako dlho trvá doručenie zásielky pri objednávke cez internet?

Bežne trvá doručenie zásielky 2-3 dni. Objednávky podané mimo pracovné dni (sobota, nedeľa, sviatky) sú odosielané prvý pracovný deň nasledujúci po dni podania objednávky.

Čo sa stane, ak si zásielku z pošty nevyzdvihnem?

Pokiaľ si do daného dátumu nevyzdvihnete Váš balík na uvedenej pošte, bude Vaša zásielka odoslaná späť do skladu spoločnosti Leons.

Ako môžem reklamovať tovar zakúpený cez internet?

Jednoducho zavolajte na +420 603 282 000 alebo napíšte na e-mail info@leons.sk

Z akých materiálov sa obuv vyrába?

Podrážka sa vyrába z pevnej peny, ktorá tlmí nárazy a hrbole, samotná stielka sa vyrába z pamäťového gélu. Ostatné časti (prekrytie stielky, pásiky ...) sú vyrábané z prírodnej kože, tá je u niektorých modelov spracovaná do hladka.

Čo robiť, keď je zásielka poškodená?

Pri preberaní tovaru si vždy zásielku riadne prezrite. Pokiaľ je obal zjavne poškodený, zásielku nepreberajte a obsluhu výdajného miesta na problém okamžite upozornite. Obsluha nás na to upozorní a my Vám zabezpečíme rýchle dodanie nového tovaru. Nákup cez internet je tak pre vás opäť o krok bezpečnejší.

Ako a kde za tovar zaplatím?

Záleží na tom, aký spôsob platby ste si vybrali. Ak prevodom na účet, zašleme Vám podklady k platbe bankou. Tovar Vám zašleme okamžite po pripísaní platby na náš účet.

Ak ste si vybrali možnosť platby v hotovosti na výdajnom mieste, majte prosím pri prevzatí tovaru pripravenú vždy hotovosť. Na výdajných miestach nie je možné platiť kartou.

Ako sa dozviem, že je moja zásielka na mieste na vyzdvihnutie?

Najprv vám príde informačný e-mail o tom, že sme Vašu objednávku vyexpedovali a odovzdali ju Zásilkovni. Následne dostanete e-mail od Zásilkovne, že bola zásielka vložená do online systému.

V tomto emaile nájdete link na trasovanie, kde môžete cestu svojej zásielky pohodlne sledovať online.

Akonáhle je zásielka pripravená na vami vybranom Z-pointe, príde vám potvrdzovací e-mail a SMS. V potvrdzovacom e-maile a SMS obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky, ktoré nadiktujete obsluhe výdajného miesta.

Na výdaj tovaru vám postačí len znalosť tohto hesla - to znamená, že tovar môže vyzdvihnúť ktokoľvek, koho do Zásilkovny vyšlete.

Ak chcete vedieť, kde si môžete svoju zásielku vyzdvihnúť, navštívte nasledujúcu stránku.

Stále si neviete rady? Sme tu pre Vás!

Zavolajte nám na telefón: +420 603 282 200 (Pracovné dni 7:00-17:00), alebo nám napíšte na mail: info@leons.sk